Kuchenne rewolucje: Sosnowiec, Pizzeria Sale & Pepe (1)

Kuchenne rewolucje: Sosnowiec, Pizzeria Sale & Pepe (1)

program rozrywkowy Polska 2017   od 12 lat
W skrócie:Właścicielem pizzerii jest Dawid. Wcześniej pracował jako piekarz, prowadził też komis. Mając za sobą tak różne doświadczenia, postanowił podjąć ryzyko i razem z przyjacielem otworzył własny lokal.

Oglądaj w telewizji

Data Godzina Stacja
nie znaleziono żadnej emisji

Opis

Magda Gessler od siedmiu lat z sukcesem przeprowadza metamorfozy polskich restauracji. Przemianę przechodzi nie tylko sam lokal, ale też menu i wystrój. Ekspertka tworzy nowe smaki, łączy tradycyjne i lokalne potrawy z nowoczesnością. Widzowie poznają kolejne przepisy oraz kulinarne ciekawostki, które pozwolą im uzyskać lepszy smak dań. Jednak by rewolucja odniosła sukces, zmienić muszą się przede wszystkim właściciele, ich stosunek do pracy, pracowników, biznesu, wreszcie siebie nawzajem. Magda Gessler zetknie się m.in. z problemami w relacjach rodzinnych, kłótniami między właścicielami, nieuczciwymi pracownikami, oszczędzaniem na jakości produktów spożywczych, nieprzemyślanymi decyzjami, zbyt dużymi kredytami, brakiem pomysłu na biznes.

Właścicielem pizzerii jest Dawid. Wcześniej pracował jako piekarz, prowadził komis samochodowy, znalazł też zatrudnienie w Niemczech. Mając za sobą tak różne doświadczenia zawodowe, postanowił podjąć ryzyko i razem z przyjacielem otworzyć własny lokal pod nazwą Sale & Pepe. Niestety, wspólnik wycofał się w ostatniej chwili, podczas gdy Dawid nie mógł już zrezygnować. Został więc sam z biznesem, na którym się nie znał. Poznał jednak obecną partnerkę, Dorotę, która mu pomogła. Oboje musieli ciężko pracować, ponieważ Dawid nikogo nie zatrudnił - on zajmował się kuchnią, Dorota była kelnerką. Starania przyniosły efekt, klientów przyciągała pizza z pieca opalanego węglem. Dobra passa restauracji skończyła się, gdy Dorota urodziła dziecko i nie mogła już spędzać tam aż tyle czasu. Wówczas Dawid musiał zatrudnić pracowników. Okazało się, że nie radzi sobie z zarządzaniem ludźmi. Tym razem o kłopotach restauracji Magdę Gessler powiadomiła klientka.

Zobacz także