0-9
B
BBC BritBBC EarthBBC FirstBBC LifestyleBoomerang
C
D
Discovery ChannelDiscovery HistoriaDiscovery LifeDiscovery ScienceDisney ChannelDisney JuniorDisney XDDTX
E
Eleven Sports 1Eleven Sports 2Eleven Sports 3Eleven Sports 4Epic DramaEurosport 1Eurosport 2Extreme
F
Filmbox ActionFilmBox ArthouseFilmBox Extra HDFilmBox FamilyFilmBox Premium HDFokus TVFood NetworkFOXFOX Comedy
H
Metro TVMezzoMiniMini+MTV Polska
N
Nat Geo PeopleNational Geo.Nat. Geo. WildNickelodeonNicktoonsNowa TVnSport+
P
Paramount ChannelPLANETE+Polonia 1PolsatPolsat 2Polsat CafePolsat Comedy C. E.Polsat DokuPolsat FilmPolsat GamesPolsat NewsPolsat PlayPolsat RodzinaPolsat SerialePolsat SportPolsat Sport ExtraPolsat Sport FightPolsat Sport NewsPolsat Sport Premium 1Polsat Sport Premium 2Polsat Viasat ExplorePolsat Viasat HistoryPolsat Viasat Nature
R
Romance TV
S
SCI FISportKlubStopklatkaSundance TVSuper PolsatSuperstacja
T
W
WP
Z
Zoom TV

Starożytni kosmici 12: Sekrety egzoplanet (22)

(Ancient Aliens: Secrets of the Exoplanets)

serial dokumentalny USA 2019
W skrócie:W ciągu ostatnich 20 lat odkryto tysiące planet pozasłonecznych, które wydają się możliwe do zamieszkania przez ludzi. Zwolennicy paleoastronautyki uważają, że wkrótce poznamy kosmiczne cywilizacje.

Dwunasta seria popularnego programu, prezentującego dowody na poparcie tez paleoastronautyki. Ta pseudonaukowa teoria opiera się na założeniu, że w przeszłości na Ziemi wielokrotnie pojawiały się istoty z kosmosu, a ich wizytom zawdzięczamy np. starożytne budowle czy inne zdobycze kultury i nauki. Ingerencje obcych miały również wpływać na historię ludzkości i znaleźć odzwierciedlenie w różnych systemach religijnych. Twórcy show przedstawiają argumenty osób, które przekonują o prawdziwości tej koncepcji, powołując się na odkrycia archeologiczne, źródła historyczne czy też badania zabytków, wykonane przy pomocy najnowocześniejszych metod.

W ciągu ostatnich 20 lat odkryto tysiące planet pozasłonecznych, które wydają się możliwe do zamieszkania przez ludzi. Twórcy programu zastanawiają się, czy na niektórych z tych ciał niebieskich rozwinęło się życie, a nawet powstały technologie o wiele bardziej zaawansowane od ziemskiej. Być może ich przedstawiciele odwiedzali naszą planetę. Zwolennicy teorii paleoastronautyki uważają, że jesteśmy o krok odkrycia nie tylko kosmicznych cywilizacji, lecz także światów, z których przybyli nasi przodkowie.