0-9
B
BBC BritBBC EarthBBC FirstBBC LifestyleBoomerang
C
D
Discovery ChannelDiscovery HistoriaDiscovery LifeDiscovery ScienceDisney ChannelDisney JuniorDisney XDDTX
E
Eleven Sports 1Eleven Sports 2Eleven Sports 3Eleven Sports 4Epic DramaEurosport 1Eurosport 2Extreme
F
Filmbox ActionFilmBox ArthouseFilmBox Extra HDFilmBox FamilyFilmBox Premium HDFokus TVFood NetworkFOXFOX Comedy
H
Metro TVMezzoMiniMini+MTV Polska
N
Nat Geo PeopleNational Geo.Nat. Geo. WildNickelodeonNicktoonsNowa TVnSport+
P
Paramount ChannelPLANETE+Polonia 1PolsatPolsat 2Polsat CafePolsat Comedy C. E.Polsat DokuPolsat FilmPolsat GamesPolsat NewsPolsat PlayPolsat RodzinaPolsat SerialePolsat SportPolsat Sport ExtraPolsat Sport FightPolsat Sport NewsPolsat Sport Premium 1Polsat Sport Premium 2Polsat Viasat ExplorePolsat Viasat HistoryPolsat Viasat Nature
R
Romance TV
S
SCI FISportKlubStopklatkaSundance TVSuper PolsatSuperstacja
T
W
WP
Z
Zoom TV

NASA - archiwum tajemnic: Czerwony sztorm

(NASA's Unexplained Files 3: Red Storm Rising)

serial dokumentalny Wielka Brytania 2016   b.o.

Kamery NASA utrwaliły do tej pory niezliczoną ilość tajemniczych obiektów w przestrzeni kosmicznej. Dokumentaliści poddadzą wnikliwej analizie najtrudniejsze do wytłumaczenia osobliwości zaobserwowane przez astronautów w kosmosie. Wybitni naukowcy i astronauci wyrażą swoje opinie na ich temat. Widzowie zobaczą interesujące materiały filmowe. Przekonają się, czy nauka jest w stanie wyjaśnić te tajemnicze zjawiska oraz jakie jest prawdopodobieństwo tego, że kamery NASA uchwyciły ślady pozaziemskiego życia.

Dwóch astronautów, uwięzionych w próżni kosmicznej, staje w obliczu pełnej cierpień śmierci. Pierwsze w historii, wykonane z bliska zdjęcia ukazują niesamowity krajobraz Plutona.