Sfałszowana popularność
(Celebs, Brands and Fake Fans)
FILM DOKUMENTALNY
W skrócie: | Przycisk 'Lubię to' Facebook wprowadził, by użytkownicy mogli wyrażać swoje zainteresowanie. Wkrótce popularne stało się kupowanie 'lajków'. |
---|
Oglądaj w telewizji
Data | Godzina | Stacja |
nie znaleziono żadnej emisji |
Opis
Historia o sławie w sieci i presji, by zaistnieć i być lubianym za wszelką cenę. Przycisk "Lubię to" Facebook wprowadził, by użytkownicy wyrażali swoje zainteresowanie publikowanymi w serwisie treściami. Niektóre osoby dostrzegły jednak w tym szansę na zysk. Wtedy narodziło się zjawisko zwane farmami "lajków". Chris Atkins wyrusza w podróż do Azji. Udaje się w miejsca, w których opłacani pracownicy kreują popularność w internecie. Widzowie dowiedzą się, jakie triki stosują specjaliści od marketingu z międzynarodowych korporacji. Manipulacje w social mediach, kupowanie "lajków", publikowanie fałszywych komentarzy i opinii o produktach - to codzienność.