x
Kuchenne rewolucje (7/8)

Kuchenne rewolucje (7/8)

program rozrywkowy Polska 2010   od 12 lat
W skrócie:Restauracja funkcjonuje od 40 lat. Niedawno przejęli ją syn i synowa poprzedniej właścicielki. Wprowadzili pewne zmiany, m.in. potrawy kuchni włoskiej. Te urozmaicenia nie zyskały aprobaty.

Oglądaj w telewizji

Data Godzina Stacja
nie znaleziono żadnej emisji

Opis

Uznana restauratorka i autorka książek kulinarnych Magda Gessler pomaga właścicielom lokali gastronomicznych w Polsce, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej. Odwiedza lokale wymagające natychmiastowych zmian i na cztery dni staje się tam szefem. Obserwuje i analizuje sytuację oraz wytyka największe błędy. Próbuje potraw, testuje umiejętności personelu i sprawdza higienę pracy. Potem na dwa dni zamyka restauracje i wprowadza poprawki: układa nowe menu, uczy kulinarnych sztuczek i zmienia wystrój wnętrz. Jej bezdyskusyjne uwagi nie zawsze spotykają się ze zrozumieniem pracowników. Czwartego dnia następuje uroczyste otwarcie lokali dla gości, którzy ocenią efekty zabiegów. Po dwóch tygodniach Magda Gessler wraca, by sprawdzić, czy wprowadzone przez nią reguły są przestrzegane i eksperyment odniósł sukces w postaci poprawy sytuacji finansowej. Program powstał na licencji brytyjskiego reality show "Kitchen Nightmares", którego gospodarzem jest Gordon Ramsay.

Restauracja funkcjonuje od 40 lat, lecz dopiero rok temu zmieniła nazwę. Wcześniej lokal znany był jako "Jadłodajnia u Zosi" i słynął z pysznych dań typowej kuchni polskiej, które zyskały uznanie zarówno wśród mieszkańców Szczawnicy, jak również turystów. Niedawno władzę w restauracji przejęli syn i synowa poprzedniej właścicielki. Nowi właściciele wprowadzili pewne zmiany, począwszy od nowoczesnego wystroju wnętrz, a na wzbogaceniu menu o potrawy typowe dla kuchni włoskiej skończywszy. Te urozmaicenia nie zyskały aprobaty Zosi. Wszystko wskazuje na to, że goście podzielają opinię doświadczonej restauratorki. Pizza jest daniem lubianym przez turystów, ale nie stanowi żadnej atrakcji dla miejscowych. Magda Gessler spróbuje uświadomić właścicielom, że gości przyciąga nie tylko atrakcyjny wystrój i interesująca karta dań, lecz przede wszystkim życzliwi właściciele i personel.