x
Big Time Rush 3: Marketing (5)

Big Time Rush 3: Marketing (5)

(Big Time Rush: Big Time Merchandise)

serial dla młodzieży USA 2012   od 7 lat
Występują:Kendall Schmidt, James Maslow, Logan Henderson, Carlos Pena
W skrócie:Kendallowi i jego kolegom nie podoba się pomysł Griffina, który chce sprzedać sieci handlowej produkty związane z zespołem. Muzycy za wszelką cenę próbują pokrzyżować mu plany.

Oglądaj w telewizji

Data Godzina Stacja
nie znaleziono żadnej emisji

Opis

16-letni Kendall (Kendall Schmidt), którego pasją jest muzyka, marzy o wielkiej karierze w Hollywood. Jednak zdaje sobie sprawę, że w pojedynkę będzie mu bardzo trudno to osiągnąć. Dlatego wraz z przyjaciółmi z rodzinnych stron postanawia założyć zespół muzyczny. Pewni sukcesu, James (James Maslow), Logan (Logan Henderson), Carlos (Carlos Pena), Kendall, jego mama i młodsza siostra, wyruszają z Minneapolis do Los Angeles, gdzie zamierzają podbić rynek muzyczny. Chłopcy dość szybko zdają sobie sprawę, że kariera w show-biznesie to nie tylko zabawa i imprezy, ale przede wszystkim ciężka praca.

W tym odcinku

Kendallowi i jego kolegom nie podoba się pomysł Griffina, który zamierza sprzedać sieci handlowej produkty związane z zespołem. Przyjaciele za wszelką cenę próbują pokrzyżować mu plany. Udaje się im zapobiec spotkaniu z szefem Selmartu.

Występują (pokaż wszystkich)