Forum » Seriale » Pierwsza miłość

Pierwsza miłość

511 odpowiedzi

27 kwietnia 2008, 14:38

Gość

ten serial jest super. bardzo mi sie podoba. pozdrowionka dla wszystkich pa
1 maja 2008, 22:06

Gość

buziaczki:) serial jest super
1 maja 2008, 22:08

Gość

hejka jak leci??
3 maja 2008, 15:08

Gość

Serial jest zajebisty a Paweł taki przystojny;-)
4 maja 2008, 20:11

Gość

Serial jest zajebisty uwielbiam go oglądać, a szczególnie Pawełka i Majkę są cudni koffamy was :): Pozdro dla was i czekamy na nowe odcinki
ღ ღ
6 maja 2008, 17:22

Gość

szkoda ze Patryk odeszedł :( :( zrobcie cos zeby wrocil
13 maja 2008, 17:23

Gość

ha ha!!!:D jak ja lubie ten serial jak go oglandam to poprostu.
13 maja 2008, 18:39

Gość

Niestety ja wyjechałam 4 mce temu z temu i żyję bez tv.. Trochę brakuje mi serialu, ale jest ok.
14 maja 2008, 19:13

Gość

gdzie moge miec odcinki??? zacząłem oglodac z 6 miechow temu! chcealbym zobaczys archwlne odcinki czy ktos wie gdzie moge znaleść?
15 maja 2008, 16:11

alepil@wp.pl (gość)

witam serial jest ssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
co dziennie oglondam was serial ta sonia jest troche klamcom wienc najbardziej lubie wszystkich ale bez soni , manuela i andrzeja palkowskiego czekam n was o godzinie 18:00 a serial maorzna oglondac na www.mjakmilosc.pl
15 maja 2008, 16:13

Gość

witam serial jest sssuuupppeeerrr!!!
codziennie oglądam was serial ta sonia jest troche klamcom więc najbardziej lubię wszystkich ale bez soni, manuela i andrzeja palkowskiego czekam na was o godzinie 18:00 a serial można oglądać na www.pierwszamilosc.pl
20 maja 2008, 14:57

Gość

Maryśa jest super
22 maja 2008, 18:39

Gość

serial jest superrrrrrrrrrrr zawsze wszystki odcinki oglądam:-) pozdrawiam wszystkich którzy tam pracują:-)
27 maja 2008, 9:55

Gość

Serial jest ogólnie superrrrrrrrr, na chwilę obecną jest moim ulubionym serialem... Pozdro dla Majki i Pawła a także Kingi...:)
28 maja 2008, 21:41

Gość

Gość:
szkoda ze Patryk odeszedł :( :( zrobcie cos zeby wrocil
Ja też bym chciała żeby wrócił Patryk i jeszcze żeby było więcej scen z nim i Emilką.
28 maja 2008, 21:47

Gość

Gość:
Maryśa jest super
Może i super ale stanowczo za dużo jej w serialu. Mogłaby sobie trochę odpocząć nawet do końca serialu.
28 maja 2008, 21:52

Gość

Gość:
witam serial jest sssuuupppeeerrr!!!
codziennie oglądam was serial ta sonia jest troche klamcom więc najbardziej lubię wszystkich ale bez soni, manuela i andrzeja palkowskiego czekam na was o godzinie 18:00 a serial można oglądać na się z tobą i dodam,że najlepsza para to Patryk i Emilka z pozostałych bohaterów lubię Bartka i Artura a taże Pawła ale bez nadętej Majki.
2 czerwca 2008, 17:03

Gość

Pierwsza Miłość Kocham Ten Film
26 lipca 2008, 17:34

kotowa94 (gość)

serial boski inaczej nie było by nas wszystkich na tym forum .. ;D
26 lipca 2008, 17:35

kotowa94 (gość)

aha to o pierwszej milości? myślalam że o zbuntowanych ..
2 sierpnia 2008, 16:29

aneta44441 (gość)

a mi najbardziej podoba się artur i ta jego laska, edzia,
pozdro dla wszystkich
16 września 2008, 13:21

werka (gość)

Gość:
szkoda ze Patryk odeszedł :( :( zrobcie cos zeby wrocil
zgadzam sie patryk byl super
21 września 2008, 13:20

riki49

6 postów

RE: pierwsza miłość
szkoda ze Patryk odeszedł Sad Sad zrobcie cos zeby wrocil -popieram
A co do Soni to ona ma jakiegoś downa chyba czy cos...
28 grudnia 2008, 15:21

tynka2342 (gość)

Maryśia jest super i zawsze wszystkie odcinki oglądam pa
28 grudnia 2008, 20:35

Anonim (gość)

Chcecie zobaczyć wszystkie odcinki od samego początku?? I to całkowicie legalnie? Wejdźcie na www.ipla.pl - archiwum chyba wszystkich programów polsatu.
7 stycznia 2009, 12:18

asia5 (gość)

a ja bym chciała żeby majka z pawłem wrucili do siebie bo oni się kochają a paweł chce to wszystko zniszczyć dlatego pisze to do wszystkich żeby ten serial oglądali codziennie...:)
7 stycznia 2009, 13:46

optimus0016 (gość)

ogladam was co dzienie ale majka powinna zamieszkac z pawlem cikawi mnie ze dlaczego pawel znowu jest alkoholikiem
7 stycznia 2009, 15:00

Anonim (gość)

ale mi was zal puste dupy ;/
7 stycznia 2009, 15:48

blanka15

1 post

Moim zdaniem kinga nie pasuje do Filipa , ponieważ kinga jest zabardzo zwariowana , a Filip jest poważnaym mężczyzną ;)
7 stycznia 2009, 17:59

MIMCIA (gość)

LUBIE TEN FILM ALE WKURZA MNIE FILIP I EDYTA I TROSZKE PAWEŁ ZA TO ŻE WYŻUCIŁ MARYSIE!!!:)
7 stycznia 2009, 20:04

KRETCIK (gość)

TAZ LUBIE TEN SERIAL ZWLASZCZA NOWI SASIEDZI .PAN WOJSKOWY I JEGO DZIECI SA SUPER COS NOWEGO NIZ MARYSIA JEJ SCHIZY I PAWELEK

Odpowiedz »